kladdkaka!

Ååååh, snart är det dags för kladdkaka. Har precis tryckt i mig en stor tallrik med spenat (mhm, jag vet....) och tänkte vänta lite med efterrätten. Och då går jag ju självklart ner och skriver ett inlägg. Kakan ser för jäkla god ut, där den står. Nu har jag pudrat med lite florsocker över, så det blir extra glassigt. Jag ska nog ta och gå upp nu. Ska nog ta lite glass till också, med chokladsås. Mmmm. Först lite bilder på själva bakmomentet!

   

Muuuuumsig kaka. Då kanske man får över Anna hit trots allt, nu när den här härligheten lockar. Det luktar faktiskt kaka i mitt rum också. Menmen, uppdaterar sen om kakans delikata smak. BYE <3 / N

Kommentarer
Postat av: Magdalena

ÅÅh vad stora dom har blivit!

2007-10-18 @ 19:10:09
URL: http://magdish.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0