kamera

Kanske ska få låna en kamera av skolan under höstlovet. Då kommer det komma fina bilder kan jag bara tala om! Det är nästan en sån som jag har på bilden i ett tidigare inlägg. Det är därför jag sitter kvar här, skulle slutat nu egentligen. Men jag vill verkligen ha den kameran. Det skulle vara skitkul att springa runt med den, hehe.
Och vi får hoppas att jag har tur, det är två stycken som frågat efter kameran, och om de inte har kommit innan halv 3 så får jag ta hem den. Wihiiie. Så det är bara 45 minuter kvar. Det spenderar man ju lätt här framför.

Kommer snart med ett till inlägg. Pöss

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0