Julafton

Ååååh, va det ska bli mys! Längtar tillochmed till snön, men det gör jag mest för att det är så svinigt kallt, men jag ska inte använda vinterjackan förrens det är snö, och därmed basta. Jag kanske är lite snäll mot mig själv och använder den i november, då är det ju trots allt november gott folk.



Den här bilden påminner mig om julen. Är ganska förvånad över att jag kommer ihåg den kvällen, hade fått i mig ganska mycket. Men jag blir inte glad när jag ser denna bild. Det känns som att den vänskapen inte finns kvar, och jag vet inte vad jag ska göra åt det. Jag verkar inte kunna prata med er, för ni verkar inte lyssna.  Jag har verkligen inte märkt om jag gjort något fel, jag har verkligen inte det. Jag vet inte om ni tröttnade på mig så jävla stenhårt i spanien, och om ni gjorde det, så snälla säg något.
Jag orkar inte gå runt och le falskt mot er, när jag vet att ni inte vill ha något med mig att göra.
Men jag vet inte vad jag ska göra för att få er att få upp ögonen för mig igen, Få er att börja ringa mig, kanske sms:a, men överhuvudtaget bara vilja ha med mig på fester.
Vi tröttnade på varandra i spanien, men jag tycker att det är ganska normalt efter att ha varit tillsammans 24/7 i tå veckor. Det är normalt. Men de ni gjorde, va fan inte snällt.

Fan nu börjar jag gråta också. SKIT SKIT SKIT!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

men tösen.. inte ska du gråta.. :(

2007-10-24 @ 18:02:21
URL: http://tullan89.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0