jobbet

Nu är det dags för mig att stänga av datorn och gå till sängs. Det ropar på mig, det hör jag.
Tidig dag imorgon, ska jobba som vanligt. Får se om jag kan somna efter att ha sovit nästan 5 timmar idag på dagen. Men det kanske är normalt när man är sjuk. Får hoppas att jag blir frisk snart.

Men jag uppdaterar så fort jag kommer hem imorgon. Får hoppas att det inte är så himla stressigt. Jobbar till stängning, så jag kommer vara helt slut. Men det blir cash! Nu i onsdags fick jag in 5.400 på kontot, så det är värt att spendera mina helger på Barnadiset.

God natt alla gulliga människor. Sov sött! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon! Hoppas du sov gott :D

2007-10-27 @ 09:42:19
URL: http://puuccii.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0