jo tjena!

HAHA, ofta att jag skulle hinna skriva av 2 A4 och ändå hinna till bussen som går 52 - njaaae!
Åååååh, och sen börjar mitt tagentbord att fucka ur totalt! Det vägrar sammarbeta med mig. Gaaah, blir tokig.

Aja, en ny dag idag. Försök att förklara för min livskunkapslärare varför jag inte lämnar in uppsatsen. Jag har faktiskt gjort den, men glömde bort att våran skrivare inte fungerade. Kanske skulle tänkt på det istället för att åka och sola solarium så jag brände hela jävla fejjan (solade med förstärkning i 30 min) men det var trevligt iallafall, träffade Malin och sådär.

Idag måste jag storstäda, och tvätta. Fyfan, varför ska det hinna bli så JÄVLA stökigt i mitt jävla fucking rum hela tiden? Jag förstår inte hur kläderna hamnar där, eller hur det kan samlas så mycket skit på ett och samma ställe. JAG BLIR TOKIG! Jag pallar inte städa. Kan inte vi får vara en sån där rik familj som kan ha städerska. Det tycker jag låter som en FINEMANG idé. Ska nog dra upp förslaget för mams&paps. Kan funka?
Då kanske hon kan få bukt med alla skalbaggar. Japp du läste rätt, jag har SKALBAGGAR i mitt rum. Skitstora är dom. Har fångat några som jag kan ta kort på nån annan gång. Men nu hinner jag inte.
Ska dricka upp mitt gröna te, och sen ska jag borsta tänderna och gå. Och jag är väldigt röksugen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna

Ninni! Nu skrämde du livet ur mig. Vi har ingen livskunskapslektion idag? Vi har ju hemarbete med intervjun av föräldrarna. Nästa lektion är den 23 oktober!

2007-10-16 @ 11:43:51
Postat av: Ninni

hahaha jag vet! jag kom på det också! :)

2007-10-16 @ 15:19:39

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0