jag vill aldrig föda barn!

Vissa mammor, som ligger i sjukhussängen och ska pressa fram sitt barn, bajsar på sig. De krämar och krystar så mycket, att det inte bara kommer ut en liten skrikande bebis, utan även en äcklig illaluktande bajskorv! Tänk va hemskt, om du ligger där, är lite dålig i magen (diarée) och skiter på dig samtidigt som ungen åker ner. Vart hamnar den? Jo, rakt i skiten! För det första kan den ju bli helt brun av det, och då kommer ju din snubbe tro att du varit otrogen! För det andra, när ditt barn kommer och frågar hur det var att föda dig, och hur den såg ut första gången du såg honom/henne. Ska du säga då; Jo, käre Gustav, du var brun för du hamnade i mammas bajs.

Slutsats:
Jag ska ta lavemang innan jag klämmer ut någon unge iallafall. Och vad jag vet, så har jag aldrig hamnat i något bajs, enligt min (förhoppningsvis ärlige) mor!

Tack för det.


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0