Jag avlider

Ja det är sant, jag gör det snart!! KOLLA BARA PÅ DEN!

  (var självklart tvungen att fota i S&V också)

Men asså ärlig, den såg hur god ut som helt, och VAR hur god som helst! Men det var nog bara för att jag ökade på sockret lite. Sockernarkoman, here i am!
På tallriken har jag alltså; Utsökt kladdkaka, gammaldags vaniljglass och chokladsås. Huuur underbart som helst! Jag ska nog börja med att baka kladdkaka numera. Det här var det första jag tycker att jag verkligen lyckades med.
Visst, spenaten blev inte så äcklig heller, om nu spenat kan vara annat än äckligt (?)

Jag måste upp och hämta mer, uppdaterar ikväll. Puuuuss.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

JO allt är väl bra med henne, lyckligt kär och förlovad och sånt shit=P
nee jag bor på¨mariatorget nu=) hyr ett rum av en familj jag känner ltie sen tidigare så jag har väl flyttat hemifrån kan man väl säga^^
och du bor på samma gamla hederliga plats eller?

2007-10-18 @ 19:14:04
URL: http://magdish.blogg.se
Postat av: Magdalena

hehe nee det har hon inte=P hon är ltie efterbliven så där på sånna saker.
Hon är förlovad med en kille som heter ferdinand som hon har vart tillsammans med lite längre än ett år. men har du inte hennes msn? hon är innte just nu^^

2007-10-18 @ 20:02:01
URL: http://magdish.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0