Implantat!

Det var det ballaste jag någonsin varit med om! Jag vill också! Fast jag vill helst ha 3 stycken i nacken! Asballt! Och då har man tatuering över, eller under dom. Har kommer lite biler som visar hur det går till:

 Ritar ut pricken :)
 Nyper tag om skinnet (det var det som gjorde ont enligt henne)
 Mycket blog kom det .... Euuäää.
 Kolla va BALLT!!!!!!! *kär*
 Kolla nu vad stolt hon är! :D

Tänk er den där, fast 3 på raken. Skulle inte det vara löjligt snyggt eller? :D:D
Åååh, jag vill vara 18 nu!!

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Njaaa ;)

2007-10-25 @ 00:01:20
URL: http://angelicascloset.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0