im back in the game

172781-65


Temavecka dåra. Det är alltså att alla mediahoror i skolan (alla som valt någon medialinje) ska blandas in i grupper på ungefär 4-5 stycken i varje. De är blandat 1:or, 2:or och 3or. Sedan får man ett meningslöst jävla tema, detta år är det TID och det ska man då göra ett projekt på. En film, teckning, spela roll.
Förra året var temat Identitet och då gjorde jag och min grupp en film, om en kille som inte vet vem han själv är, och så helt plötsligt så blir han emo. Det var lättast så. Bara lite smink, och spraya håret svart - klart!
Men nu kommer frågan, vafan ska man hitta på till detta tema?

Kan inte ni vara lite snälla och ge lite kommentarer och tips om vad man kan göra för projekt om TID?
Jaja, och det ska vi då hålla på med från klockan 9-16 alla dagar, och det ska vara klart nu på fredag. Inte kul.

Tänkte lägga in lite bilder på mig och Anna i polisdräkt, hehe. Och sen lite skrikbilder, mwuhaha.

172781-61172781-62

Skulle inte du vilja bli stoppad av dessa poliser istället? ;)

172781-63172781-64

Som sagt, vi var ganska uttråkade när vi var påväg hem från Victoria. Jag skriker faktiskt på riktigt, haha.
Innan på kvällen hade vi varit ute med hunden, och skulle gå genom en skog, det var ju riktigt upphetsande. Nää, det var lite för mörkt, och lite föör läskigt. Och när det började knaka så gav vi upp, och nästan sprang tillbaka. Sulan (min hund) var lika jäkla feg som vi var.

Asså, den här videon, jag sluutar inte skratta! Den är så jävla tragiskt bra!


 

HAHAHAHAHA, ''Pippi, för FAN!'' Aaaaah. Kulkul. Nää, nu ska jag ta mig en kopp te och njuta av livet. Ska upp och prata lite med mamma.


Puuuuussochkram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahahahhaha! Ah den kvällen asså!
Stöööörd! :)

Ringer dig efter att jag ahr pluggat! Puss(L)

2007-10-15 @ 19:56:47
URL: http://justmeanna.blogg.se
Postat av: marre

TID? ja ni kan ju ha årstider?
Vintertid - vinterjacka, mössa, vantar osv
Sommartid - Bikini (de flesta brukar vilja ha på sig sånt på skolfotot) osv..

2007-10-16 @ 13:50:10
URL: http://marrowska.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0