Höstlov

Det kommer verkligen bli ett händelserikt höstlov. Vet inte riktigt vad jag ska hitta . Anna ska till Finnelandet, och jag ska ju jobba. Men onsdagen är jag ledig, och då på tisdag blir det krök så ini bomben!!
Jag ska vara jättebakis på onsdagen, wihiii. Jag längtar tillochmed till baksmällan. Det är tragiskt.
Men jag jobbar:
Lördag, Söndag, Måndag, Tisdag, Torsdag, Fredag, Lördag och Söndag. Sen tillslut är det måndag igen. Suck.
På torsdag ska jag shoppa! JIPPIE! Fyfan, det var länge sen nu. Måste dämpa mitt begär, mwuhaha.

Inte för att jag har något, men man kan ju alltid spela lite modeidiot. Det kan ju vara coolt.
Kanske ska göra detta till en modeblogg? HAHA, nej tack.

Nejmen vad säger ni. Det här var våran filmkväll ^^ Kan ju vara trevligt det med, hehe.
Uppdaterar senare. Puuuuss

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att du har en bra blogg, som den är!

Vad skulle man annars läsa?
puss

2007-10-23 @ 22:01:41

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0