home sweet home

I'm backin the game. Finally. Okej för mycket Victoria Silverstedt (?) där. Jaha, väddö .. Finns väl inte så mycket att säga. Natur, natur - NATUR! Det var det jag såg. Och självklart, alldeles übersöta lilla Maya. Henne umgicks jag med hela lördagen. Söndagen spenderade jag i våran lilla stuga som jag och Simon sov i. Nästan bara för att undvika att följa med ut i skogen och plocka svamp. Svamp lixom? Det är inte jag, att plocka svamp. Fridfullt, man blir lugn, yetyet, fortfarande inget för mig.
Jag kunde inte röka när jag ville (och det var ofta) för David och Elin vet inte om att jag röker. Jag fick röka mina på kvällen, när det var mörkt. Hemskt. Annars var det vääldigt trevligt! Idag (söndag) har Simon och David kraschat en bil, som förövrigt var roligt att filma, hehe. Det kommer lite roliga bilder från ''semestern''
Det som var allra mysigast, det var resan dit, och resan hem.

      

Mer foton kommer, min data har fått cptruckryckfitthålecpdamp!!!!!!

Natti

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0