home for today

Jag stannade hemma idag. Hade fruktansvärt ont i magen i morse. Och vi har inte mycket kvar att göra på projektet så, varför inte? Har precis vart och gjort te och en gorbys som jag tänkte slänga i mig, och sen gå och nanna. Tänkte att nu när jag har möjligheten att sova kan jag ju ta den till min fördel. Kan ju vara naaaaajs!

Är fortfarande smått irreterad från igår, men inte lika drastiskt så det blir inget aggroinlägg nu, tyvärr. Det är ju faktiskt det roligaste att läsa, tycker iallafall jag. 
Ska se om jag träffar min oerhört trevliga vän Anna ikväll, kanske. Det kan ju vara trevligt. Eller så kommer hon sitta inne med näsan i matteboken och plugga ljuvligt, och jag kommer förbli hemma, men magsmärtor. Kan vara skönt, så får Simon ta hand om mig. Låter lockande det också, btw. Aja vi får se vad min mage tillåter.  

Nej, nu ska jag surfa runt lite och sen ska jag gå och lägga mig igen.
Uppdaterar säkert senare! Puuuuss

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0