hmpf

Och vet ni vad det riktigt sura är? Det är ganska svårt för mig att vara jättenyttig. Jag tål inga frukter.
Detta är vad jag inte tål;

Äpple, banan, kiwi, päron, plommon, persika, ananas, jordgubbar, m.m
Avekado, morötter, tomat m.m

Detta är vad jag tål (som är nyttigt);
Paprika, gurka, majs, sallad, apelsin (clementiner m.m) vindruvor.
 
Kommer inte på så mycket mer, men nu fattar ni kanske. Det är inte så lätt för mig att ta en frukt om jag är hungrig istället för en onyttig macka, eller godis i skolan.
Men jag tål äppelpaj ^^ och det är jag lycklig över.
Men jordgubbar lixom, kunde inte gud ha besparat mig dom iallafall. Jag kan inte äta jordgubbar på sommaren, inte äta jordgubbar på tårta! Jag tål INGENTING! Min hund får inte nudda mig i ansiktet, helst inte slicka mig i ansiktet, eller hals, då jag får kliande små röda prickar.
Jag tål inte deodoranter med alkohol i, och om jag använder det kliar det något så fruktansvärt att jag kliar sönder armhålorna. Huden spricker och jag får stora sårskorpor.

Äpple: Ögonen och halsen svullnar, så jag inte kan se eller andas
Tomater: Halsen svullar (och jag älskar tomater. Tomat + fetaost = <3)
Banan: Halsen kliar, svårt att andas.


HUR FAN SKA JAG LYCKAS MED ATT VARA NYTTIG?!

God natt, alla ickeallergiska människor.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0