helvete

Gaaaaaaaaah! Varför ska dessa fittor vara före mig för? :| Inte fan fick jag med mig en kamera hem, varför ska jag någonsin få som JAG vill? Förbanna alla dessa mediahoror. Varför ska det vara så svårt att bara glömma bort att de frågat efter en kamera så JAG kan få ta hem en för en jävla gångs skull? FITTA!
Ååååååååååååh, så irreterad jag blev.

Så, höstlov nu alltså. Mm, GUD så trevligt. Eller inte? Vafan ska jag med ett höst lov till? Lov för mig är ändå bara jobb, jobb och åter jobb. Jag hade sagt till min chef;
''Jag kan jobba alla dagar.'' Dvs: Jag har inget planerat. Tror du inte att hon sätter mig på ALLA dagar då eller? Nehe, då har det skett ett missförstånd. Vi får väl hoppas att jag härdar ut, och inte gör som stackars Leo, faller ihop som en enda stor slemklump.
Nej, nu ska jag göra något roligare. Kolla tatueringar och sånt skit. Uppdaterar sen.

BAJS

Kommentarer
Postat av: Jennie

negativa ninni! jaaaaaaaadu, jag vet att du förstår, va ju lite ironisik ditt ek-ollon :9

2007-10-26 @ 16:33:14
URL: http://tullan89.blogg.se
Postat av: Anna

NEEEJ! Snutten då!

Jag slår dom!

2007-10-26 @ 18:57:50
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0