har alla andra..

..måste jag också ha

Hur svarar du i hemtelefonen?  a de e ninni?
Hur svarar du i mobiltelefonen? aa
Ringer det mycket till dig? nä, mobbad
Ringer du mycket? mer än nödvändigt
Vem ringde du senast? Victoria
Hur mycket pengar har du? för lite för att shoppa
Senast kramat och när? Victoria, runt halv 8 idag
Antal timmar sömn inatt? somnade halv två, gick upp halv 10
Sov du ensam? nej
Vem sov du hos senast? Helen
Vem sov hos dig senast?  förutom simon? ehm, negerdanne
Vem vet mest om dig? mor min
Vem vet du mest om? min mamma
Vad ser du fram emot? lönedagen
Vad vill du ha just nu? sprit
Vem hånar du? haha, fjortiscarro
Vem längtar du mest efter? min moster
Vem vill du helst slippa? hemligt
Vem stör du dig på? fjortiscarro
Vem vill du sova bredvid inatt? kommer sova med simon, garanterat
Vilken buss åker du oftast? 824, schoolbus
Vilken årstid är det nu? en äcklig en
Anser du dig själv snygg? ibland, snygg FAN!
Har du varit kär? absolut
Är du kär nu? nja, ibland, ibland inte
Är du en bra partner? den bästa, oftast!
Har någon varit otrogen mot dig? inte vad jag vet
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? japp
Har du varit otrogen? mmmmmm...
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? har inget nöjesliv
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? ja, det gör jag
Vad åt du senast? tårta
Är du polare med grannarna? nja, hon dog i thailand
Har du varit på ett party? beror på vad du menar med party
Har du varit utomlands? JA TACK!
Var är dina syskon just nu? hemma, en är hos sig
Vilken tid gick du upp imorse? 9.30 ungefär
Vad gjorde du kl 2 inatt? sov
Vad är det första du gör på morgonen? slår upp mina underbart äskvärda vackra ögon
Vad ska du göra efter det här? försöka röra mig hemåt och sova.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vem stör du dig på? fjortiscarro

HAHAHAHAHAH, vilken carro menar du?! ;)

2007-10-29 @ 14:14:02
URL: http://tullan89.blogg.se
Postat av: Anonym

jävla tönt

2007-10-29 @ 22:49:44
Postat av: fjortiscarro

jävla tönt

2007-10-29 @ 22:50:07
Postat av: Ninni

haha, tack carro, det värmer. älskar dig också

2007-10-29 @ 23:23:29
URL: http://schmeeek.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0