hahahaha

Hahahahaha, ååh va jag älskar den här videon.
"ja, men inte mitt hjärta" HAHAHAHA. Jag och Anna satt och skrattade lite åt den i lördags, eller jag skrattade så jag nästan grät, men jag har dålig humor, så det räknas inte ;)


Den är så skön :')

Nu är ögonfransarna borta. Var lite nervös inför att ta bort dom, trodde att alla ögonfransar skulle hänga med, eftersom de är fastlimmade i varandra, men det var ingen fara där inte. Nejnej.

En låt som går på repeat i mina högtalare är "TimbalandApologize"

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHAHHAHAAHAHH!
"Har du hashet min pojk?"
"Ja, men inte mit hjääärtaaaa"

Jag dööör!

2007-10-22 @ 21:33:09
URL: http://justmeanna.blogg.se
Postat av: Magdalena

alltså=P det är verkligen inte bra nånstans!
så himla tråkigt och ja bajs=P men jaa männisrko har verklgien olika humor!

2007-10-23 @ 17:11:30
URL: http://magdish.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0