grekiska gudar

Det är inte det roligast att skriva om. Och jag ska göra en jämförelse.
Men jag vill istället att Anna ska komma (: Hihi hon ska komma till min skola den lilla skolkaren. Det kan bli ganska så kul att ha henne på italienskalektionen. Vi får se om jag går på livskunskapen, we'll see.

Imorgon ska jag följa med Helen när hon ska göra ett implantat! Iih, va läskigt. Hon ska sätta in en silverkula precis vid halsen. Läskigtläskigt. Jag får se om jag bokar en tid till tatuering på min 18-årsdag. Huhuhu!

Ååh, det är nästan 4 månader kvar, lite mer. Kulkulkul! Längtar!
Det första jag ska göra är att gå in på ICA supermarket och köpa cigg! Då behöver man inte längre leta upp världens minsta turkkiorre.

JAG HÄLSAR DIG VÄLKOMMEN, KÄRA 18-ÅRSDAG!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag med, för då har jag dig och då slipper jag leta upp världens minsta tukkiorre! (Inte för att jag behöver det eftersom jag är så snygg!)¨

HAHAHA! Puss(L)

2007-10-23 @ 20:28:10

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0