god morgon

Idag ville mamma att jag skulle stanna hemma med dom små, men jag orkar inte vara hemma en dag till. Jag ruttnar. Så idag drar jag till skolan. Även fast jag fortfarande mår dåligt.

Ser ut som en hiphopare idag tycker jag .. Stora örhängen, stor mössa, mycket armband och en fet klocka. Dubbla linnen. Tajta jeans iofs. Gula strumpor med Kitty på, väldigt hiphop aktigt tycker jag, hehe.
image120

Hiphoper JAAAAAAAAAAAAAO.

Ska halsa upp mitt te nu, och sen borsta gaddarna. Höll på att hosta ner mig te på golvet. Hade vart jobbigt.
Skriver när jag kommer hem. LOVE <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

ÄRTA!

2007-10-26 @ 08:40:04
URL: http://tullan89.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0