filmning

God morgon, fina läsare. En riktig fin dag idag, solen skiner och jag är glad.
Eller lite bekymrad är jag.. Vet nämnligen inte vad jag ska ha på min underf filmningen.
Vi ska göra en film från the old days. Jag vet inte vad grabbarna hade tänktsig. 30tal, 50tal eller liknande. Jag har lovar att de ska få låna Simon och hans bil. Han har ju en gammal amazon. Och så har han ju kompisen JOnte som kan köra med sin gamla bil, hihi. Min pojkvän är nämnligen raggare. Han gillar västar, Elvisfrillan, gamla hoa bilar, Eddie meduza-musik, Elvismusik, Rockabilly, och självklart. Bärs och mig.
Så vi får se om han ställer upp.

Jag ska vara en brud som hela tiden ska sitta och röka i filmen (därför måste jag till alleplan och köpa mer cigg) och sen i slutet ska det visa sig vara jag som är den skyldige. Vi får se nu om det blir så. Oss regissörer emellan så vet ni ju att idéer gärna ändras.

Nu ska jag upp och ta mig något att äta. Kommer strax. Puss

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0