fika

Äntligen ska jag få fika idag! Yesyesyes! Det var så länge sen ochjag har saknat det!
Slutar 12 idag från skolan och ska då in till stan och möta Helen, från jobbet.
Vi ska gå runt och kolla lite, och sedan sätta oss ner för en fika. Har egentligen inte råd, men jag får väl offra mig, lönen kommer ju på torsdag! Woopi! Dert första jag måste göra då är att betala av alla skulder till mamsi. Har en skuld på 1.700 tror jag att jag är upp i nu. Ska ge henne 2 tusen. Då är vi kvitt på allvar! Hehe. Och sen ska Helene och Emeli ge henne pengar, för räkningen från Spanien.

Men det tar vi då!
Gott folk gott folk! Jag somnade ungefär nio igår, och är så himla utvilad idag så jag ler hela tiden. Visst, det kanske ändras när jag kliver innanför skolans portar.

Uppdaterar lite bilder senare idag! Ska smygfota Helen litem thihi.

Puuuuuuuuuuuuuuuuuss <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0