Dreams

Hade en konstig dröm idag. Det var innan Simon kom hem, och han väckte mig naturligsvis ur den. Fast jag kommer inte ihåg hur den gick till, faktiskt.
Det är så skumt och frustrerande att du kan sitta och tänka på en sak, och sedan när du ska skriva ner den, då finns den fanimej inte kvar. Du kan inte ens få en liten ledtråd av fettklumpen där inne, om vad det var du tänkte på.
Jävla skit.

Nu har jag snytit upp en hel toalettrulle på en timme. Fatta då hur förkyld jag är?
Det är synd om mig, jag vet.

Men nu ska jag ut och röka, vi hörs efter filmen kanske. <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0