dopiidoo

Färdig med städning. Eller det blev jag för ganska länge sen. Men Simon får sköta damsugning, eftersom jag gjorde allt annat. Det var inte så jobbigt, vilket det egentligen aldrig är, det gäller bara att se till att kläderna inte hamnar på golvet. Då är fallet löst lixom. Och nu sitter jag här, samlar kraft för att orka gå upp och göra ''min dagliga dos av te'' och hänga/sätta på en tvätt. Sen ska jag endast slappa framför teven, äntligen är det scrubs idag, :):)

 Visst vart det lite skillnad? (inte damsugit än)

Åhh jag måste bara visa er våra nya fina soffor, gigantiska som fasiken! Och hårda än så länge, men ack så snygga! Vill ha sen, ska ha sen!

  Visst är den härlig? Och helt underbar till den svarta bakgrunden. Jag ääälskar det nya vardagsrummet. Eller allt det nya. Vi har nytt kök också, där allt går i svart&rött. Så naaajs. Tillochmed vattenkokaren är svart&röd. *flin*

Och sen tittade jag igenom mina foton, och hittade jättefina kort på Sulan, min vovve, som förövrigt är sjuk just nu. Massa sår över kroppen. Stackars.

  Han ligger och sover på Simon. Så söt ... :)

Nej, nu ska Simon få datorn, han har tjatat. Men senare ikväll ska jag ivrigt läsa andras bloggar, med glädje.
Skolan var förövrigt väääldigt slapp idag, hade rast nästan hela dagen, emellanåt gickjag och målade lite, sen tog jag en halvtimmes rast igen, gick och målade, rast. Det var naaajs. Kanske man ska ha temavecka lite oftare?
Det absolut negativa är att man hamnar efter i de ämnen som vi har tillsammans med andra klasser, tex; italienska. Där får vi massor av hemuppgifter istället. Men jag ska nog se till att göra dem. Åååååh, dampa på skolan. Man har ju funderat ett antal gånger på att hoppa av, ta ett sabbaths år. Typ. Men självklart vet jag att som 19åring och kanske med fast jobb (?) så skulle jag aaaaaldrig orka lyfta arslet till skolan och sätta mig och börja om? Nonono. HA, en gång slutat, slutat föreeevigt. Vet inte ens om jag kommer plugga vidare, vilket är högst osannolikt.

Jaja, nu ska jag gå, innan tvätten ruttnar och teét springer iväg.
Bye, älskade morötter!


Kommentarer
Postat av: sofia

Fin hund!!! ;)

2007-10-16 @ 22:27:51
Postat av: marre

Jäklar vilket stort rum du har. Lyllos dig.

2007-10-16 @ 23:55:00
URL: http://marrowska.blogg.se
Postat av: Magdalena

JAg mår bara bra=) hur är det självis?

2007-10-17 @ 12:17:48
URL: http://magdish.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0