Dissekering

Igår blev det inget inlägg, jag tröttnade och aa, det sket sig helt enkelt.
men jag kan sammanfatta hela dagen, kort.

Först på schemat hade vi dissekering på naturkunskapen. Vi skulle sprätta upp lamm. MUMS. 

 

Jävligt äckligt. Jag vägrade röra, utan tog mig an uppgiften att fota, mellan mina försök att inte spy. 

Sedan efter skolan bar det in till stan och träffa NegerDaniel. Det var också trevligt :) Det var så länge sedan jag träffade honom, så det va nog dags nu. Det va la trevligt, pratade och fikade länge. 2 koppar te och en latte. 
Fick tyvärr inget bra kort, bara ett, i hans mun, med en liten silvrig prick i mitten som motsvarar hans piercing. 

Jag har tyvärr inte så mycket att skriva om idag. Förutom att nu, nu är det verkligen kallt. Jag har lite dubbelmoral inom mig. Jag vill ha snö, för jag vill börja använda mig mysjacka (PLUS, att Anna fyller år, haha). Men jag vill inte ha snö, för det är så jävla kallt, blött, ljust, äckligt och allmänt jobbigt att pulsa genom innan de har plogat. Jahaja, men juletiderna är mysiga. Gick i centrum idag där det luktade pepparkakor och apelsiner, och jag kan väl erkänna att jag längtar, men bara lite.

Nää, nu ska jag kila. Ciggen och hunden väntar. Måste ta en sväng. PÖSS ! / N


Kommentarer
Postat av: Anna

MEN USCH :o

2007-10-11 @ 21:21:59
URL: http://tearswilldry.blogg.se
Postat av: Anna

FY! Snuskigt att dissekera! Kommer ihåg när jag dissekera kohjärna.. Hemskt.

2007-10-16 @ 20:37:13
URL: http://annabranna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0