Boxning

Alltså, det här med boxning .. Fan va kul det skulle vara! man skulle få träning samt lära sig försvara sig! Skitbra ju! Inga våldtäkter här inte! Har kollat runt lite här nu, men om man ska börja verkade det som att det va träning varje dag "/ och det är ju inte riktigt det jag vill.
Men jag måste ha någonting att göra, eller om jag ska börja träna måste jag ha fasta tider för det. Kolla bara på mig nu lixom.
Här sitter man, med ett årskort på gymmet, men har kanske varit där .. 15 gånger? Sen i julas! Det är tragiskt mina vänner. Måste kolla lite till. Uppdaterar om jag hittar någe. <3


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0