barnadiset

Kom hem från Barnadiset nyss. Det var väl helt okej förutom att mor min behandlade mig verkligen som en slav;

"Ninni, 3 taco-tallrikar!"
"Ninni, vi ska servera korv nu. Du får äta sen"
"Ninni, sätter du skedar i glassen?"
"Ninni, jag går ut och röker. Kan du börja städa undan och plocka in i diskmaskinen sålänge"
"Ninni, du får ta fiskdammen så fortsätter jag städa"


Och städade hon? Nej hon stod brevid och "skulle hjälpa barnen att få över påsen över 'nätet' ..
Men annars var det ganska okej. Hade roligare med Sabine när jag kom hem. HAHA. Ni vet när man ritar 2 ögon på hakan och ligger uppochner och pratar. Har inte skrattat så mycket på länge. Det var kul.

Men nu ska jag upp och umgås med mamma lite, dricka lite te och prata. Nu är vi nämnligen ensamna hemma, pappa, Simon och Sulan är i Strängnäs, på gubbhelg. Träääävligt.
Uppdaterar säkert sen, är en nörd.
PUSS!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0