Annsi

Jag och Anna ska snart ut och gå. Så fort hon kommer, förstårs. Jag undrar vart vi ska gå, en sån här kall kväll. och jag hoppas inte att hon tror att jag kan vara ute så värst länge, den här morgonen var ett helvete att komma upp. Visserligen börjar jag 11 imorgon, och får skjuss av mor, så behöver inte kliva upp förrns halv 10 (ca) så vill jag ända sova några timmar mer än vad jag sov inatt.

Kan fortfarande inte sluta tänka på vad jag skrev i det förra inlägget. Tänk om jag skiter på mig? Eller tänk om mamma sket på sig, och att jag därmed legat i bajs. Tanken får mig att vilja gå och duscha igen. Huuurrr. Äckligtäckligt. Tänk glada tankar nu istället Ninni. Små glada rosa endorfiner, flygande babyblåa elefanter ... Mmmm.

Jahapp, Anna .... KOMSI!
Uppdaterar sen. PÖSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0