Anna

Anna är här, igen. Börjar tro att hon är en liten stalker. Är jag inte med henne ringer mobilen varm, även fast jag svarar så lägger hon på och ringer upp. Så kan hon hålla på, ända till jag svarar rätt, vilket menar:
"Ja käraste, finaste, underbaraste, bästaste Anna. Vad kan jag göra för dig?

Då, kanske om man har tur, berättar hon sitt ärende. Vilket ibland kan vara något meningslöst som:
"Hej ninni! Jag klippte mina tånaglar igår. Och nu är dom lena och fina. Hejdå!"

Hon är skum. Och nu sitter hon och berättar om en präst som berättar erotiska attraktioner till unga flickor. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med henne, den där Anna. Kanske är dags att ringa psyk?
Men hon är snäll, jadå det är hon. Faktiskt riktigt snäll. När hon inte pratar om sina förbannade jävla tånaglar.
Det kan bli ganska äckligt, iallafall när hon kommer till svamp-delen.
Färdigsnackat om henne nu! Tack.

Anna kom till min italienska idag, och hon kunde faktiskt mer om italienska än vad läraren gjorde. Hehe.
Niceee.




OBS!! Allt om Anna är inte sant, Jag, Ninni, är bara fruktansvärt mongo och flummig. Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHA VA?
Det är ju visst sant! Jag ringde ju idag och berättade om mina naglar?! Hahah!

PUUUUUUSS

2007-10-23 @ 21:59:01

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0