ååh

Jäääävligt klantigt Ninni. FYFAN, va uppe till kvart över 2 inatt, och nu är majn ju självklart aströöööööööööööött! Bra jobbat.
Kan inte jag bara få försvinna någonstans, eller ännu bättre - slippa jobbfanet! WOHOW.
Gaaaaaaaaaaah, varför kan jag inte göra som normalt jävla folk och stänga av datorn vid 10, och nanna sen. Det ska jag fan göra. Fyfan. Och inga cigg har jag heller, eller jag har 8 kvar. Och hur hade jag tänkt att de skulle räcka hela dagen? 8 CIGARETTER?! Jag röker 12 om dagen ffs!!!!! Och inte fan är man 18, och inte fan har tobak öppet när jag kommer dit, och inte fan har mamma öppnat sitt ciggpaket så jag kan ta några från henne. Näääää, varför skulle hon göra det?

Jag ber till Gud att Helen hinner köpa cigg. En dag på Barnadiset utan cigg, det finns inte på min jord! Inte på min FUCKING jävla jooooord! Jag får panik....över lite cigg. Jag är patetisk.

Nu ska jag dricka upp mitt te med för mycket mjölk i, sen fixa någon cool frilla (tofs), borsta gaddarna, och knata till bussen. Puuuuss <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hjärtat!
Fin design du har skaffat dig! Myspysig!
Lägg dig i tid kvinna!

2007-10-20 @ 18:06:39
URL: http://justmeanna.blogg.se
Postat av: Magdalena

vad jobbar du med?

2007-10-21 @ 18:15:57
URL: http://magdish.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0