-

Har suttit och pratat med mamma ett tag nu. Det är helt sjukt hur mycket man kan få reda på av sin mamma. Vi tror inte att hon har varit med om så mycket. Hennes största händelse i livet var då jag kom till! Fel, fel, fel! Hon har vart med om så mycket .. Jag vill inte dra in på något specifikt, men prova att sätt din mamma ner, koka lite te, och börja prata. Så ska du få höra saker du verkligen inte trodde om din mamma.

Jag blev lite chockad när jag kom ner till datorn. Jimmie a.k.a Baloo hade skrivit jättegulliga meddelanden på msn. Hihi, snäll den pojken! Lite komiskt att tänka på att jag känt honom sen jag var typ 9, och känt hans mamma sen jag började 1:an, och som jag fortfarande hälsar på. Lite kul faktiskt.
Menmen, nu ska jag hoppa i säng, jobbar imorgon.
Så god natt alla gulliga små grodor där ute. Natti <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0