yesyesyes!

Jag får skriva om ''the big secret¨ för Anna nu. Jag har allstå första tjing på detta! Jag skulle bli en bra journalist, är BRA på förmedla fram mina viljor, hehe.

Nu, till 'the story'';

För någon vecka sen vann Anna en lunch med bröderna Schulman respektive fru Schulman. Hon vart självklart överlycklig då detta länge varit en dröm. Inte dröm som att hon fantiserat om Alex naken, utan en dröm att träffa dem. Hon följde bröderna Schulmans bloggar dagligen, och blev förskräckt den dagen när de lade ner bloggandet. Katrins blogg är nu den enda som är kvar, men är en stor favorit bland alla andra. Då hon länge velat bli journalist har hon sett upp till Alex och Calle, de har haft det sättet att skriva som hon alltid har använd. Det lite ironiska, men samtidigt så träffande. När hon fick mejlet om att hon vunnit en lunch med de tre karaktärerna, trodde hon först inte att det var sant. Eftersom hon bara hade skojat om allt, och inte tagit den ''tävlingen'' allt för seriöst, så trodde hon att det var någon som drev. Sedan när hon fick ännu ett mejl av Kartin, förstod hon att det var sanning. Det var då hon drabbades av panik. "Shit shit shit, va pinsamt!"
Ni ska absolut inte tro att Anna är någon slags stalker som helt enkelt avgudar familjen Schulman, utan som en blivande journalist, som vill ha lite hjälp på traven. Vem vet, den nästa att börja blogga på stureplan.se kanske är just denna Anna.

Så imorgon klockan 1 ska Anna möta dessa inne i stan för en trevlig lunch. Jag önskar henne all lycka till, och håller tummarna för att hon inte ska få tunghäfta, eller bli alldeles brandbilsröd i ansiktet såfort deras blickar riktas mot henne.

Nu ska jag sova, och det ska nog resten av Stokholm också göra, iallafall de jag känner.
Tack för mig <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0