woppsi!

Oops, I did it again. Jag försov mig och vaknade halv 1. Slutar skolan 2. Aja, vad kan jag göra åt saken? Jag kunde verkligen inte somna igår. Dels för att jag kände ett speciellt sug efter bloggen. Det är sjukt va beroendet har tagit mig. Jag fick nästan dåligt samvete för att jag inte bloggat.
Men igår åkte jag iallafall till skolan till tre, och var på den sista lektionen som slutar fem i sex. Sen drog jag och V till alleplan och köpte cigg, samt käkade på kinan. Ååååh, jag dog. Älskar kinan. Sen drog vi hem till mig, och tro det eller ej, men vi pluggade!! Inte så himla bra kanske, men vi gjorde det! Och nu ska jag till skolan och plugga igen, italienskaprov klockan fem. Fyfan. Ska se om jag kanske tar bussen som går tio i, eller bussen som går 20 över. Vi får se, vad jag orkar och hinner med. Så länge jag inte behöver stressa förfan.

Jag hade en hemsk dröm härom natten .. Eller asså, det blir svårt för er som inte vet om situationen, men jag drömde att min brors flickvän dog, Shit jag måste träffa honom.. Skitlänge sen.

Ne, nu ska jag sminka mig, kmr snart!
Tack för mig, tills vidare <3


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0