tråk

Jahapp, blev en tråkig innekväll iallafall. Trodde att Anna skulle komma och göra mig sällskap, men som vanligt sitter hon med skolarbete. Jaja. Ledig imorgon, får se om man kanske åker in till stan. Har egentligen inte råd, för jag kommer säkert hitta något fint att sprätta pengar på. Skulle egentligen vilja plugga, men eftersom jag inte vart i skolan, vet jag inte om det finns något att plugga på.
Funderar på om jag ska vara en mobbad tönt imorgon, och åka in till stan och fika själv. Ta med mig en bok och bara sitta på ett fik i flera timmar. Det skulle vara trevligt. Lite mysigt faktiskt.

Måste ta ett snack med E&H någon dag. Har fått höra en massa saker, och allt behöver redas ut nu. Jag känner att nu har verkligen mycket missuppfattats. Men det gäller väl att våga ta kontakt med dem, eller våga pch våga, bara ta tag i det, så att säga. Jag förstår inte varför det är så svårt, men man känner väl lite att man inte orkar tryckas ner, då det är oundvikligt att de ''gaddar'' ihop sig mot mig. De båda tycker ju att jag gjort fel, och jag tycker att de två gjort fel. Det står ju skrivet i stjärnorna att det kommer bli mer problem. Kanske därför man inte orkar. Men måste ta tag i det. Vi kanske inte kommer börja umgås som förr igen, det kanske inte är meningen, men bara så luften blir renad mellan oss. Eller jag vet inte.

Ska ut och röka nu, och sen ska jag sova. Men jag skriver imorgon när jag kliver upp. God natt, och tack för mig <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0