they are gone!

Yes ys äntligen är naglarna borta. Men vilken jävla smärta att ta bort dom! Kinesjäveln höll ju förfan på att ryc ka bort den riktiga nageln också. Fyfan, aldig mer lösnaglar. Och jag är ännu gladare för att nu kan jag äntligen skriva sms så som jag vill. Innan tog det mig en evighet att skriva, eftersom jag var tvungen att änvända mitten av tummen när jag skriver, kunde inte använda toppen på nageln, eftersom jag bara gled runt då. Men nu kan jag äntligen roa mig med mitt nöje, att skriva sms.
Så du kan ju vänta dig ett och annat sms, hehe.

Det vart ingen bio idag. Alexandra och mamma var för trötta. Jag och Alexandra ska gå imorgon istället. Typiskt att vi ska ut imorgon och inte på fredag, när min lön kommer. Nu har jag 900 spänn, drygt, att shoppa upp imorgon. Får hoppas att jag hittar någon fin cardigan på lindex, maybe. Vill ju spara lite av pengarna också.
Nu ska jag upp och röka, och sedan ska jag vara social över en kopp kaffe, och sen ner i snarklådan. Jisses, vad trött jag är! Ögonen går verkligen i kors.

Puss&Kram, tack för mig <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0