stan+bio = Dagens

Jag vaknadxe nyss av att min chef ringde och sa att jag inte behöcva komma in så tidigt på söndag, utan jag ska komma in vid två. Då kan ju jag kröka gärnet lixom, på lördagen? Wiiie. Och på lördagen jobbar jag kort dag, 9.30-16.00. Och det är najs, att gå hem och fnittra åt alla som tvingas stanna kvar, hehe. Jag känner mig positiv idag!! Kanske för att jag vaknade upp med 2 missade samtal, och 4 sms? Jag kände mig poppis, jag får aldrig sms. Ååh, va tragisk jag börjar låta nu!

Nu har jag satt på en tvätt, och mina kläder. Det blev legging och en tshirt med trycket: All that gold is not glitter - från HM. Fintfint.
Nu tänkte jag sminka mig, och sen drar jag in till stan med alexandra.

Tacl för mig <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0