städar!

Nu har jag fått ännu ett sånt där ryck, att jag måste städa! Nu har jag städat toaletten, skrubbat mattan. Jag tycker att jag har varit skitduktig!! Wiiiie! Men jag är inte klar. Jag ska damsuga mitt rum, röda mattan (ni som vart hemma hos mig vet vilken) skura golvet i mitt rum, och fräscha upp det totalt. Jag ska se om jag kan resna lite hyllor, kanske sätta upp hyllorna på nya ställen .. En hel uppfräschning av rummet! Självklart så har Simon med sig kameran, men jag får ta kort med mobilen, sämre kvalité, men ändå, det är ju kort!

Vi hörs senare då! Nu ska jag sätta på riktigt hög musik, och bara städa!
Ciao, tack för mig <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0