söndagskväll

Jisses vad jag är trött. Sov i fotöljen i en halvtimme innan pappa väckte mig och frågade om jag ville ha toast. Det ville jag ha, med massa ost och skinka.

Jobbet idag var hur lugnt som helst, endast 6 kalas inbokade. Men jag mådde inte bra. Det svartnade för ögonen hela tiden, och jag trodde att jag skulle svimma. Jag mådde illa, och ville bara spy. Men det gick fint, och vi städade riktigt bra i slutet också.

Imorgon väntar skola, jobb och bio. Ska nu äntligen se Saw IIII. Det ska bli kul. Kommer säkert vara helt slut, men skit samma. Vill se den, NU!

Nu ska jag gå och tvätta bort sminket och peela ansiktet lite. Huden känns så fräsch efter det. Men vi hörs imorgon, jag skriver självklart innan skolan.
Natti, tack för mig <3


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0