snön igår

Det var ju som agt rent av en chock att komma ut för en sista nattcigg, och se vitt på marken.
Sanslöst. Men jag och Simon gick ut och fotade iallafall. Och han hatade sig själv för att han hade druckigt, för nu kunde han ju inte åka ut och köra, hihi.

Fick tyvärr inget kort på honom, han höll i kameran.



Man ser kanske att jag inte gillar snö?
Står och pratar med Anna i tele, var ju tvungen att ringa henne nu när det snöade och allt. Men den jäveln hade varit före mig och fått höra det av Misha.

Sen måste jag bara lägga in den här ... HAHAHAHAHAHAHA ser ut som att jag har ett LAZY EYE!

 
För min lins följde inte med ögat upp, utan fastnade där nere. Asskabbig bild, enligt min egen åsikt. Wäck!

Nu ska jag sova, älskade människor. Men vi hörs imorgon innan jobbet. Jag ska väcka min pojkvän nu ...
Natti, tack för mig <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahahahaah, fett snyggt! ;D

2007-11-04 @ 13:05:21
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0