skolfoto

image135 

Skolfoton has arrived. Vart faktiskt lagom nöjd. Vägrade som sagt att titta in i kameran.
Mina ögon blir stora som Globen då, eller det ser ut  som det, hehe.
 
ÄNTLIGEN har Anna kommit hem. Läste hennes blogg och kände hur mina små kärleksbubblor bubblade om mig. Ikväll blir det fest gumman, det kan du skriva upp. Glöm inte kirra drickan bara ;)
Och så får vi köpa massa drinkmix och köra på drinkar, hehe.
JAG HAR SAKNAT DIG <3

Nu ska jag äta upp min gröt och sedan åka till jobbet. Jag får skjuss ;) *älskade mamma*
Puss

image136

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ah fyfan vilken fin bild på dig Nimpan!

2007-11-01 @ 09:59:46
URL: http://tullan89.blogg.se
Postat av: Anna

JAG SAKNAR DIG MED!

Asfina bilder! puss

2007-11-01 @ 10:04:20
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0