sen kväll

Jamenvisst, det vart en sen kväll igen. Hade egentligen planerat att gå och lägga mig relativt tidigt, men det vart lite film med min moster istället. Och det var inte helt fel det heller. Men nu sitter jag här, kan inte låta bli att gå in på bloggen och skriva något, samt kolla runt lite, innan det är dags för sängen.
Är det ett beroende på gång eller?

Håret är riktigt fluffigt, och jag vet inte vad jag ska göra med det. Det är flygigt, eftersom vi inte hade inhandlat något balsam, och jag måååste verkligen ha balsam, annars står mitt hår rakt upp. Och det gör det nu, och jag blir tokig. Det är precis som när man gnuggat håret mot en ballong, nivet? Skitjobbigt när det ska flyga runt näsan och i ögonen. Det är i sånna här lägen man bara vill klippa av sig skiten. Eller raka av, hehe. Göra en Brittan. Det ska jag göra innan jag dör. Se hur jag ser ut i snaggat. Haha, skulle vara rätt så kul. Det ska jag be dem göra på dödsbädden. ''Snälla, barn och barnbarn, raka av mitt hår och ge mig en spegel. Jag ska dö vacker'' Mwuhaha.
Nu börjar det spåra märker jag, kanske dags att titta på kudden lite. Säg hej till sängen? Eller rent ut sagt gå och sova?

Imorgon börjar jag kvart över åtta och slutar tio över elva. Najs som fan! Slipper den hemskt långa lunchen och engelskan. Då kanske jag får lite tid över att ringa frisören och boka tid, kanske? Måste klippa lugg nu, annars kommer jag fega ur och aldrig göra det. Så det ska jag nog göra. Och kolla lite hur mycket det kostar och så. Finemang.

Ska kolla runt lite till nu, och kanske ändra bloggen lite? Designa om det. Lite juligt kanske? Men vi hörs, gott folk. Nanna sött, och tack för mig <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0