Saw IIII

Äcklig film, men jag kan ju säga att trean var mycket mycket äckligare. Den här var mer för de som gillar att tänka, mycket. En bra film, jag hoppade till många gånger, min moster likaså. Mamma satt mest med jackan framför ansiktet, så hon missade nog de bästa delarna av filmen.
Vi diskuterade det när vi kom hem, hur skruvad man måste vara för att komma på och skriva ett manus till en sådan här film. Är det någon dröm som denna regissör har, eller har han bara väldigt livlig fantasi? Det är ju lite skrämmande. Eller hur skruvad måste inte Stephen King vara, han som skrivit så många konstiga böcker, som sedan blivit film. Nej, det är creepy det där, skulle inte vilja träffa någon utav dem i verkligheten, då de kanske vill förverkliga sina drömmar och sätta mig i ett skruvstäd tills mitt huvud vrids 10 varv, och tillslut lossnar helt, medans de själva står och njuter av upphetsning. Nej, usch. Inte mysigt.

Innan bion satt vi på ett jättemysigt café och drack latte. Sedan gick vi och köpte godis, som jag ändå inte kunde käka i risk för spyanfall. Sen när vi kom hem gick jag ut med min gulliga hund, och satte mig sedan ned för lite te. Jag blev självklart för trött här på slutet, så då fick jag för mig att stoppa upp tepåsen i näsan, vilket det nu finns bildbevis för. Sedan fick jag nog och gick och lade mig. Eller, gick och satte mig vid datorn, rättare sagt.

Jobbade idag. När jag kom in till jobbet vid två var det inte en jävel där. Skönt tänkte jag, då kanske jag kan stäbga och gå hem tidigare. Men nej, vid halv tre kommer en familj. ''Dom stannar inte länge'' tänkte jag och fortsatte med mitt. När den familjen gick kom nästa. Så höll det på fram till klockan sex. Det är då vi stänger på riktigt. Jag hade väl sammanlagt 4 familjer mellan 2 och sex. Väldigt irreterande. Menmen, sen kom mamma och hämtade mig, coh vi satte fart mot bion,

Men nu ska jag kolla in lite andra bloggar, och fixa lite med designen här på bloggen. Kanske slänger in ett inlägg till.

Tack för mig <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0