sådärja

Nu har jag ändrat typ allt på denna blogg. Och JA jag vet att kommentars-sidan är helt fuckad, man ser inte så bra vad det står och så vidare, men jag oooorkar inte nu. Jag måste sova. Måste gå upp tidigare och plugga imorgon -.- SURT!
För övrigt gick det bra att stänga idag, höll på att stressa ihjäl mig till bussen, men det gick finfint.
Imorgon är det skola till 6 som gäller, sedan är det cigg-köpning som står näst på schemat.
Sen kanske jag ringer Anna, vem vet.
Vi får se om den lilla slampan förtjänar mitt samtal, men det gör hon nog. För hon är min lilla slampa, jadå!

Vi hörs imorgon gott folk! Tack för mig <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Sven?
Han kommenterade en gång förut, men han är tydligen utomlands och jobbar. Ascoolt du har fått till det!

2007-11-06 @ 08:21:45
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0