resa

Har varit nära nu på att boka, men måste prata med mamma om lite, och sedan höra med några om de ska med, och så de hinner prata med deras föräldrar. Har hittat en resa för 6 personer, för 21.000:- vilket är helt underbart! Har suttit nu med Simons kompis JImmy och diskuterat lite. Redan på måndag ska jag ringa runt till några.
Det skulle vara helt underbart att åka bort, och iallafall veta att man ska åka. Att boka resan och sedan vänta, lyckligt väntande, och sedan DRA! Dra till värmen, till vattnet, till festandet, till ALLT!

Ska jobba som en idiot, alla helger och lov. Måste också se till så att Anna kan samla ihop pengar, eftersom hon måste ju med, självklart! Så är det ju bara. Vi kan ju inte åka utan Anna. Det går inte för sig.


Men nu kommer den här ''depp''stunden. Då jag börjar inse hur mycket jag kommer behöva jobba, ''tänk om jag inte kan åka'' ''tänk om det blir fel'' m.m. Det kommer alltid. Men jag ska be mamma boka allt så det blir rätt, lixom.

ÅÅÅÅH, VA KUUUUUUUUUUL!



 


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0