Redigering

Har nu suttit uppe och hjälp Anna med ett utan hennes mästerverk. Tänker inte avslöja vad det är hon jobbat med, eftersom det kanske inte är acceptabelt av henne ännu. Väldigt duktig tycker jag att hon är, iallafall!

Det blev en sen kväll iallafall för mig. Jag börjar känna mig lite trött nu, och ångesten för den tidiga morgonen som väntar växer sig allt starkare. Usch. Börjar dagen med rörlig bild. Kanske grabbarna grus har redigerat klart våran film nu? Hoppas! :) Jag vet att det är en scen som vi ska filma igen, där jag åter ska sitta i en fotölj och se allmänt diskret och farlig ut. Sista gången satt jag, med nerböjt huvud, och garvade. Ojojoj vad jag garvade. Som tur var, hade jag på mig en hatt, så jag kunde dölja mitt hästleénde under hattkanten.

Men nu ska jag hoppa i säng. Det börjar bli kallt nu, så det kanske är ett tecken på att jag börjar bli trött? Hoppas på det. Så jag säger godnatt här då, så hörs vi imorgon innan skolan.

Puss, tacl för mig <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0