poor little doggi

Måste gå ut med Sulan nu, innan hundstackarn kissar ner sig. Skulle egentligen väntat tills Anna ringt, men hon verkar aldrig bli klar med hennes uppgift. Jag säger ju det, skolan är skit!! Den tar upp ens fritid och gör så hon måste sitta inne en fredag! Sanslöst sorgligt.

Nu ska jag ta på mig mysdressen, sitter i en cardigan och mammas sockor. Möjs. Glömde att jag skulle duscha efter jag badat, men det får jag ta innan jag går och lägger mig. Ledig imorgon. På kvällen är det pesonalfest på jobbet. Har en känsla över att jag skrivit om detta förut?

Jaja, jag uppdaterar senare när jag kommit på något.
Tack för mig <3

Kommentarer
Postat av: sanna

Hur har du fått så här fint på bloggen?
:)

2007-11-09 @ 21:34:18
URL: http://sann4a.blogg.se
Postat av: sanna

Haha tack så mycket! ;)

Jasså, haha. Jag tycker det ser så tjorvigt ut med alla siffror och så. :P

2007-11-09 @ 22:00:13
URL: http://sann4a.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0