pics från torsdag




1. Anna ler, och är självklar glad, men ännu inte full.
2. Andreas ligger däckad efter för mycket dricka, och klockan var trots allt 5. (jag sov en halvtimme innan jag med, hehe)
3. Jag tröttnade tillslut på Victorias och Annas diskutioner, så jag tog kort på mig själv. LIte halvfull sådär.
4. Mm, ni ser ju själva.
5. Anna strålar av alkohol och lycka.
6. Där har vi gänget, efter att de andra 3 gått hem.
7. Kolla i mitten på hjärtat, det var inte meningen. Det är ödet <3
8. Anna i en het diskution med Mishi
9. Samligen blev faktiskt stor tillslut.
10. Min hund var trött och väldigt söt.
11. Ni ser ju hur mycket som pimplats av henne.
12. Anna sörplade, söt som hon är.
13. Mm, nu börjar jag också.
14. Jag kan inte låta bli att ta lite ''finare'' bilder ^^
15. Drinken jag gjorde till Anna, och min cider.


Som ni kanske förstår så är bilderna inte i ordning.

Fint va? :) Trevlig, men mycket sen kväll! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha!
Snygga bilder på mig, ser fan agressiv ut!

2007-11-04 @ 13:10:02
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0