partyhumör

Vaknade nu precis, och har sovit som en gud. Det var inte svårt att somna kan jag tala om! Har satt mobilen på ljuslös, så jag slapp höra om det ringde, eller om jag fick sms. Vet inte ens vad jag drömde, men vaknade av att mamma spelade Martin Stenmarck på vääääldigt hög nivå.
Så, nu vet ni det! :) Men jag hade fått ett samtal och ett sms av Helen. Och det var ju trevligt.

Hittar gärna på något med henne idag, men vet inte riktigt vad vi skulle kunna göra. Jag jobbar ju imorgon, och det gör inte hon. Hon var sugen på att supa, och det kan inte jag. Eller kan och kan, men har inte så stor lust att vara bakis på jobbet imorgon. Har gjort det några gånger, och det är inte det roligaste. Att stå där som en zombie är ju aldrig kul, eller hur?

Så vi får se vad som händer ikväll. Har precis käkat ravioli och sedan till efterrätt blev det tomat och fetaost - MUMS! Så ska väl sitta och smälta maten, och dricka upp min cider, och sedan kan jag börja fundera på vad som kanske kan hända ikväll! Har egentligen lust att bara gå i flera timmar, ta med hunden och gå till andra sidan jorden. Vilket skulle ta ganska mycket längre tid att gå dit än några timmar, men man kan ju försöka slå rekord?

Tack för mig <3

Kommentarer
Postat av: SANDRA

fin blogg du har!!!

2007-11-30 @ 17:48:37
URL: http://sandr4.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0