önskelista

Jag ska börja på min önskelista. Det första jag ska önska mig ääääääääär .... hmm .. Fan va jobbigt. Jag satt ju och tänkte på det igår. En systemkamera är ju bara att glömma, den som jag vill ha kostar ju typ 7.000.
Smink är så tråkigt. Parfymer måste jag önska mig, mina är slut.
Ett platt-tång vill jag önska mig, fast jag kanske köper en själv nästa månad. Vi får se. Måste ju egentligen spara till julklappar till familj/vänner. Usch.

Naej, nu ska jag röra på mig mot skolan. Somliga slutar nu lixom, jag börjar. Yeeeah

Tack för mig, folks! <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0