omdömen

Jag fick mina omdömen just preis nyss. Högre prognos än G på 2 ämnen, och risk för IG på 2. Naturkunskap ohc italienska är inte mina starka ämnen som kanske märks. Men jag kan inte ha fler IG:n nu, jag samlade på mig för många efter 1:an. Men jag ska mejla till de lärare som hade de ämnena, och då kanske jag kan höja de till G iallafall. Om jag kan få en extrauppgift eller någonting. Usch, aaaaaaallt ska vara så himla komplicerat nu för tiden. Hatar skolan. Bajs. Jaja, nu ska jag leta upp mina lärares mejladresser, så jag kan mejla.

Tack för mig <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0