nu är det dags

Nu är det snart dags för minnesstunden för Johanna. Alessandro hade skrivit en jättefin text om Johanna, men tyvärr kommer det inte hinna läsas upp. Det tycker jag är skitdåligt! Vad spelar 2 minuter mer eller mindre för roll? Vi har en halvtimme i aulan, kan inte lärarna komma lite sent till sina lektioner för att vi ska kunna läsa en jävla text? Tycker det är så dåligt.

Har arbetat bra idag tycker jag. Skrivit klart en hel uppgift! Hade tänkt att kanske prata med mina lärare om vilka uppgifter jag har missat, osv. Kanske ska ta dagen till att plugga.. NÄÄÄÄ!

Tack för mig <3

Kommentarer
Postat av: Emelie-Marguerite

haha, okej, då tycker jag du är strong som läser det ;)

2007-11-09 @ 10:53:14
URL: http://www.realemelie.blogg.se
Postat av: Anna

Jag måste också plugga!

2007-11-09 @ 13:55:21
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0