mwuhaha

Har fortfarande inte gjort något. Nu ska jag egentligen göra en bild av två .... (?) Nej men jag ska tillexempel ta en skog, och klippa in lilla mig :) Men jag har faktiskt en fin bild på en kompis i klassen, och han ligger på en brygga med huvudet utanför, och ovanför vattnet. Den kan man ju byta och klippa in en himmel, eller något.

Jag vet inte varför jag valde media. Jag valde media för att jag ville skriva. Men inte skriver vi mycket. Vi läser, och redigerar film/bild. Och jag går faktiskt SAM-media. Men i trean kommer vi ha text, och mycket annat roligt. Påtal om skolan, jag måste fixa till mina IG nu, innan det är too late lixom. Men jag PALLISCH inte! Så jävla boring.

Skriver snart igen, när det hänt något roligt.
Tack för mig <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0